نمونه های خوب و ساده چیدمان وب سایت

نمونه های خوب و ساده چیدمان وب سایت

تاریخ : سه شنبه 25 شهریور 1399 زمان : 15:14 | بازدید : 85
نویسنده : admin | نظرات (0)

 

تجزیه و تحلیل محتوا Grammarly نام تجاری دیگری است که با ارائه توصیفات راضی کاربر در صفحه اصلی خود ، به بازدید کنندگان خود می گوید در بهترین شرکت خواهند بود.

 

 

از این مثالها برای بهبود فاکتور اعتماد به مخاطب خود استفاده کنید ، و می توانید افزایش خوبی در زیرنویس ها و خریدها داشته باشید.

 

مرحله 10: آزمایش را ادامه دهید!

هر چقدر تحقیق کنید ، فقط مخاطبان می توانند به شما بگویند کدام طرح را ترجیح می دهند.

 

وقتی می خواهید تبدیل های بیشتری انجام دهید ، وظیفه شما این است که بطور مداوم همه عناصر سایت خود را آزمایش کنید. به عنوان مثال عمل ساده تغییر دکمه های تماس برای اقدام شما می تواند در ثبت نام ها یا خریدها یک ضربه بزرگ ایجاد کند.

 

Hubspot دریافت که تغییر CTA یک صفحه از سبز به قرمز منجر به افزایش 21 درصدی نرخ تبدیل می شود. این نتایج بدون آزمایش کافی امکان پذیر نبود.

 

توجه داشته باشید و همیشه با استفاده از جدیدترین ابزارها و فرآیندها در حال آزمایش باشید.

 

در اینجا چند وب سایت وجود دارد که طراحی ساده و کاربر پسند را طراحی می کنند.

 

Unbounce از رنگ های مکمل (نارنجی و آبی) استفاده می کند. این سایت از فضای خالی برای هدایت چشم به سمت عنوان استفاده می کند. و به بازدیدکنندگان سایت دو گزینه اصلی داده می شود. یا ، آنها می توانند بر روی فراخوان برای عمل مشخص شده در گوشه سمت راست بالا کلیک کنند.

 

گزینه های دیگری وجود دارد ، اما آنها برای کسانی است که ممکن است بخواهند به دنبال آنها باشند. و هنگامی که آنها جستجو می کنند ، یافتن این عناصر کار سختی نخواهد بود. واضح است که بازدیدکنندگان باید چه کاری انجام دهند و سایت بدون شک تبدیلات متنوعی را به صورت متنوع تجربه می کند.

 

how-design-website-layout-unbounce

 

پلت فرم تجارت الکترونیکی Shopify همچنین یک منوی ساده فراهم می کند و فضای خالی زیادی را برای هدایت بازدیدکنندگان به محل کار به کار می برد. تصاویر بزرگ و باکیفیت هستند و تماس ها برای عمل بیرون می روند و مورد توجه قرار می گیرند.

 

how-design-website-layout-shopify

 

همچنین به شما توصیه می شود تا روی سایر وب سایت های مورد علاقه خود کلیک کنید. در تمام مدت ، به چگونگی طراحی آن سایت ها فکر کنید و اینکه چگونه می توانید برای افزودن به طرح خود ، مثالهایی بزنید.

 

10 نکته و طرح بندی وب سایت برای یک سایت جذاب تر

برای جذابیت بیشتر سایت شما نیازی به تعمیرات اساسی وب سایت ندارید. برای بازخوانی پست ، در اینجا ده ترفند ساده تجارت برای طرح جذاب تر که برای تبدیل طراحی شده است آورده شده است.

 

از افراد واقعی استفاده کنید

عکس های عمومی یا سهام را با عکس های افراد واقعی معامله کنید ، به خصوص هنگامی که صحبت از اجرای نمادهای اعتماد مانند توصیفات و مطالعات موردی می شود.

 

بازدیدکنندگان سایت شما بیشتر از اینکه با عکسهایی با طبیعت عمومی رفتار کنند ، با افراد واقعی همدلی می کنند.

 

منوی خود را ساده کنید

اگر احساس می کنید منوی شما خیلی پیچیده است ، آن را کوتاه کنید.

 

برای ایجاد سلسله مراتب موضوع ، زیر منوها را اضافه کنید ، مثلاً همه محصولات خود را تحت عنوان "محصولات" قرار دهید یا خدمات را تحت عنوان "خدمات" قرار دهید. فقط مهمترین موارد منو باید قابل مشاهده باشد ، اما یافتن حتی صفحات عمیق نیز باید آسان باشد.

 

بعنوان یادداشت فرعی ، گزینه جستجو را در اختیار داشته باشید تا بازدیدکنندگان در یافتن محتوایی که دنبال می کنند حتی آسان تر شود.

 

گزینه های اضافی را حذف کنید

اگر می توانید به آن کمک کنید ، هرگز بیش از یک تماس برای اقدام در صفحه ایجاد نکنید. هرچه گزینه کمتری داشته باشد ، بازدیدکننده شما سریعتر و بیشتر احتمال دارد که اقدام کند. اگر در حال حاضر گزینه های زیادی ارائه می دهید ، برخی از آنها را پاک کنید تا مشخص شود انتظار دارید مخاطب شما چه کاری انجام دهد

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش