صفحه فرود چیست

صفحه فرود چیست

تاریخ : سه شنبه 25 شهریور 1399 زمان : 15:35 | بازدید : 59
نویسنده : admin | نظرات (0)

 

شما هواپیمایی هستید که با سرعت ناگوار در اطراف اینترنت پرواز می کنید. ناگهان تبلیغاتی توجه شما را جلب می کند - این یک وبینار رایگان برای مهارت جدیدی است که کاملاً در شش ماه گذشته یادگیری آن را در نظر گرفته اید! روی آن کلیک کرده و بلافاصله فرود می آیید. شما در حال پیمایش یک صفحه جدید هستید ، در مورد همه مواردی که وبینار پوشش می دهد ، مطالعه می کنید و در آخر ، در پایین صفحه به دنبال یک دکمه بزرگ بزرگ هستید. برای رزرو مکان خود در وبینار ، روی آن کلیک کنید. شما فقط در هیچ صفحه ای نیستید. شما در یک صفحه فرود هستید. اما ، صفحه فرود چیست؟

 

صفحه فرود جایی است که ترافیک اینترنت "فرود می آید". تصویرگری توسط OrangeCrush.

دقیقاً همان چیزی که از این اسم پیداست ، جایی است که ترافیک اینترنت "فرود می آید". اگر وب سایت یک شهر باشد ، صفحه اصلی آن فرودگاهی است که پروازهای ورودی با زمین روبرو می شوند و مسافران خود را به خارج از کشور منتقل می کنند. و دقیقاً مانند این که افراد هنگام رفتن به سمت خروجی فرودگاه اولین برداشت خود را از یک شهر می گیرند ، بازدیدکنندگان نیز درمورد ورود به صفحه فرود خود از شما ، نام تجاری شما و آنچه شما ارائه می دهید برداشت می کنند.

 

و به همین دلیل صفحه فرود شما باید مشخص باشد. این جاست که توجه خوانندگان را جلب می کنید و آنها را وادار می کنید آنچه را که می خواهید انجام دهند. یک صفحه فرود موثر نه تنها تحت تأثیر قرار می گیرد ، بلکه راهنمایی بازدیدکنندگان به یک مکان خاص ، متقاعد کردن آنها برای "ثبت نام" ، "خرید" یا "اشتراک" است.

 

در این راهنما ، ما در مورد جزئیات صفحات فرود توضیح می دهیم: آنها چه هستند ، چگونه مورد استفاده قرار می گیرند و مهمتر از همه ، چگونه می توان آنها را م effectiveثر دانست.

 

صفحه فرود چیست؟

-

صفحه فرود صفحه وب است که بر روی بازاریابی یک محصول یا خدمات خاص متمرکز شده است و یا در غیر این صورت بیننده را مجبور می کند براساس "دعوت به عمل" عمل کند. اغلب اوقات ، سفر یک فرد به یک صفحه مقصد با دیدن یک چراغ جذاب مانند تبلیغات رسانه های اجتماعی یا پیوند در ایمیل شروع می شود. وقتی آنها روی آن کلیک می کنند ، به یک صفحه مقصد منتقل می شوند.

 

صفحه فرود عکس سنگین که کامیون ها و بررسی های موجود را نشان می دهد

آیا نیاز به اجاره کامیون در شیکاگو دارید؟ جستجوی گوگل ممکن است شما را در اینجا قرار دهد. طراحی صفحه فرود توسط Prismonline

صفحه فرود همان صفحه اصلی یا صفحه پاششی نیست. یک صفحه فرود با تمرکز بیش از حد ، بهینه سازی شده است تا بینندگان را وادار به انجام یک اقدام خاص کند - تمام متن ، تصاویر و ناوبری مستقیماً به هر نتیجه ای که صفحه به دنبال دارد مربوط می شوند. هر عنصری برای پیشرفت منطقی طراحی شده است و بازدید کننده را به سمت دکمه کلیک یا یک قسمت فرم برای پر کردن هدایت می کند.

 

صفحات Landing برای هدایت تبدیل ها وجود دارد. و آنها در این مورد شفاف هستند. وقتی در یک صفحه فرود هستید ، دقیقاً می دانید که از لحظه اتمام بارگیری به شما چه پیشنهادی داده می شود و چه کاری از شما خواسته می شود انجام دهید.

 

صفحه فرود عکس سنگین که تصاویر دانشجویان ، ساختمانهای چینی و دانشگاهها را نشان می دهد

پیشنهاد اینجا چیست؟ برای تحصیل در چین. طراحی صفحه فرود توسط تری بوگارد

در مقابل ، یک صفحه اصلی بیشتر به فهرست مطالب یک وب سایت شباهت دارد ، مرکز اصلی ناوبری آن است که به شما نگاهی سریع به مطالب سایت می دهد. اگر از طریق موتور جستجو یا نمایه رسانه های اجتماعی به آنجا بروید ، معمولاً در آن مکان است. برخلاف صفحات فرود ، صفحات اصلی اهداف متمرکز واحدی ندارند. آنها بازتر هستند و تمام گزینه های خود را به بازدید کننده می دهند تا بتواند به جایی که می خواهد برود.

 

یک صفحه پاششی دروازه بان است که بازدیدکنندگان برای رسیدن به صفحه اصلی وب سایت از آن عبور می کنند. در بسیاری از موارد ، یک صفحه چلپ چلوپ بازدیدکنندگان را قبل از ورود به یک صفحه اصلی تأیید می کند ، به عنوان مثال ، وب سایت یک آبجوسازی ممکن است یک صفحه چلپ چلوپ داشته باشد که از بازدید کنندگان می خواهد تاریخ تولد آنها را وارد کنند. یا ممکن است یک صفحه پاششی به بازدیدکنندگان پیشنهاد یا تبلیغاتی را که می توانند از آن استفاده کنند ، بگویید و گاهی اوقات آنها را ملزم می کند آدرسهای ایمیل خود را برای به دست آوردن آن به اشتراک بگذارند.

 

اگرچه مشابه است ، اما تفاوت اصلی بین صفحات پاشش و صفحات فرود این است که صفحات پاششی همیشه از نزدیک با وب سایت اصلی در ارتباط هستند ، در حالی که صفحات فرود می توانند به تنهایی وجود داشته باشند.

 

آناتومی صفحه فرود

-

هر صفحه فرود منحصر به فرد است ، اما موارد موفقیت آمیز معمولاً حاوی همان عناصر اصلی هستند. هر یک از این عناصر در سوق دادن خواننده به یک اقدام خاص نقش دارد.

 

صفحه فرود آبی ، بنفش و سفید درباره یک برنامه خیریه

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش