حذف و بزرگنمایی تصاویر

حذف و بزرگنمایی تصاویر

تاریخ : سه شنبه 25 شهریور 1399 زمان : 15:15 | بازدید : 44
نویسنده : admin | نظرات (0)

 

اگر تصاویر زیادی دارید ، سایت شما ممکن است چشم نواز باشد. برای مرور آسانتر صفحه برخی از آنها را برش دهید.

 

اگر تصویری دارید ، آنها را بزرگتر کنید تا مشاهده آنها در هر صفحه با اندازه راحت تر باشد.

 

طرح رنگ خود را تغییر دهید

با در نظر گرفتن ترجیحات بازدیدکنندگان خود و آزمایش مداوم رنگبندی های مختلف ، از چرخ رنگ استفاده کنید و با طرح های مختلف رنگ بازی کنید ، و بهترین گزینه را پیدا کنید.

 

قصد بازدید کننده را در نظر بگیرید

افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند احتمالاً یک اقدام واحد در ذهن خود دارند.

 

آنها می خواهند بیشتر بیاموزند یا مثلاً خرید کنند. هنگام تصمیم گیری در مورد چیدمان سایت خود ، این انگیزه ها را در نظر بگیرید. اگر آنها اطلاعات می خواهند ، دقیقاً جزئیاتی را كه جستجو می كنند باید در لحظه كلیك كردن روی آن صفحه خاص قرار بگیرند.

 

نمادهای اعتماد را اضافه کنید

توصیفات مثبت را جمع آوری کنید و تصاویر و فیلم های آن افراد را به وب سایت خود اضافه کنید. مطالعات موردی ایجاد کنید و شامل آرم افرادی باشید که با آنها تجارت می کنید و سایر شرکای تجاری.

 

این موارد می توانند با ایجاد احساس امنیت در مورد مرور ، اشتراک و خرید در افراد ، تبدیل ها را بهبود ببخشند.

 

نحوه برقراری ارتباط را روشن کنید

بازدیدکنندگان هرگز مجبور نیستند راه های تماس با سازمان شما را جستجو کنند ، خصوصاً اگر به کمک نیاز دارند. اضافه کردن یک چت بات را برای کمک به بازدیدکنندگان در نظر بگیرید حتی در صورتی که هیچ کس برای پاسخگویی به س importantالات مهم در دسترس نباشد.

 

تبدیل را با سلسله مراتب محتوا درایو کنید

مانند یکی از بازدیدکنندگان خود فکر کنید ، به صفحه اصلی خود سر بزنید و از طریق وب سایت خود جستجو کنید تا مورد نیاز خود را پیدا کنید. آیا یافتن اطلاعاتی که به دنبال آن هستید آسان است یا اینکه برای رسیدن به صفحات عمیق سایت خود بارها کلیک می کنید؟

 

این نوع تمرینات نقش آفرینی به شما کمک می کند تا طرح وب سایت خود را به روشی تبدیل کنید که مشتریان شما را به سمت اطلاعاتی که در جستجوی آنها هستند و در نهایت به تبدیل تبدیل می کند.

 

نظرات بازدید کنندگان خود را دریافت کنید

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توان یک چیدمان وب سایت طراحی کرد که تبدیل شود ، چرا اطلاعات را مستقیماً از بازدید کنندگان خود دریافت نمی کنید؟

 

در اینجا چند روش برای انجام این کار وجود دارد.

 

چگونه بفهمیم بازدیدکنندگان از طرح بندی وب سایت شما خوششان می آید یا خیر

به معیارهای سطح بالا سایت توجه کنید

Google Analytics اطلاعاتی در مورد تعداد بازدیدکننده های شما در مقابل تکرار ، مدت زمانی که آنها در هر صفحه مورد نظر می گذرانند و تعداد دفعاتی که فقط پس از بازدید از یک صفحه بازدید می کنند ، ارائه می دهد.

 

مشاهده ناوبری کاربر خود را شروع کنید

Crazy Egg به شما کمک می کند تا ببینید بازدیدکنندگان شما در حال اتفاق افتادن با وب سایت شما چگونه تعامل دارند. پس از ثبت نام در دوره آزمایشی 30 روزه رایگان ، می توانید وب سایت خود را با استفاده از نقشه های حرارتی تجزیه و تحلیل کنید.

 

نقشه های حرارتی به شما نشان می دهند که بازدیدکنندگان سایت شما در چه مکان هایی نشانگرهای خود را نشان می دهند ، بر روی سایت شما کلیک می کنند و فرم هایی را که پر می کنند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش