داده های ساخت یافته چیست؟

داده های ساخت یافته چیست؟

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1399 زمان : 15:01 | بازدید : 71
نویسنده : admin | نظرات (0)

 

سئو خارجی چیست؟ 15 تکنیک بزرگ در seo off page

 

داده های ساختاری روشی برای توصیف وب سایت شماست که درک آن را برای موتورهای جستجو آسان تر می کند. برای کارایی شما به اصطلاح واژگانی احتیاج دارید و کلمه مورد استفاده موتورهای بزرگ جستجو را Schema.org می نامند. Schema.org مجموعه ای از برچسب ها و ویژگی ها را برای توصیف محصولات ، بررسی ها ، لیست های مشاغل محلی ، اعلان شغل و غیره با جزئیات ارائه می دهد.

 

موتورهای جستجوی اصلی ، گوگل ، بینگ ، یاندکس و یاهو ، این واژگان را برای دستیابی به یک زبان مشترک که به آنها امکان می دهد درک بهتری از وب سایت ها داشته باشند ، به طور مشترک توسعه داده اند. امروزه موتورهای جستجو از آن برای مقادیر زیادی از چیزها استفاده می کنند ، از بررسی واقعی محتوا گرفته تا هشدار COVID-19!

 

داده های ساختاری و Yoast SEO

پلاگین شاخص SEO ما Yoast SEO از بسیاری از داده های ساختاری خارج از جعبه پشتیبانی می کند. می توانید نوع خاص محتوای یک صفحه را از تب Schema در جعبه متا تنظیم کنید. از ویرایشگر بلوک جدید در وردپرس استفاده می کنید؟ سپس می توانید به راحتی از طریق بلوک های محتوای داده شده ساختار داده شده ، داده های ساخت یافته را به صفحات پرسش و پاسخ و مقالات چگونگی اضافه کنید. ما در تلاش هستیم تا پشتیبانی خود را از داده های ساخت یافته افزایش دهیم.

 

اگر به درستی اجرا شود ، موتورهای جستجو می توانند از داده های ساختاریافته اعمال شده برای درک بهتر مطالب صفحه شما استفاده کنند. در نتیجه ، سایت شما ممکن است در نتایج جستجو بهتر ارائه شود ، به عنوان مثال به صورت نتایج غنی مانند قطعه های غنی. با این حال ، هیچ تضمینی برای کسب نتایج غنی وجود ندارد - این به موتورهای جستجو بستگی دارد.

 

چرا به داده های ساخت یافته نیاز دارید؟

توصیف محصولات ، بررسی ها ، رویدادها ، ارسال شغل و موارد دیگر با داده های ساختاری در واژگان Schema.org باعث می شود سایت شما بلافاصله توسط موتورهای جستجو قابل درک باشد. این بدان معنی است که آنها می توانند دقیقاً در مورد هر قسمت از سایت شما بگویند. موتورهای جستجو دیگر لازم نیست حدس بزنند که لیست محصولات یک لیست محصولات است ، اکنون می توانید بگویید که چنین است.

 

آیا داده های ساخت یافته برای سئو مهم است؟

به طور خلاصه ، بله ، داده های ساختاریافته در قالب Schema.org برای سئو سایت شما مهم است. اجرای صحیح داده ها ممکن است رتبه بهتری به شما ندهد ، اما به طور غیر مستقیم سایت شما را به یک نتیجه جستجوی بهتر تبدیل می کند.

 

نتایج جستجوی پیشرفته به جستجوگران روشی آسان تر برای انتخاب نتیجه از لیست پیوندها می دهد. اگر لیست شما غنی است ، و صفحه شما آنچه را که لیست شما قول می دهد عمل می کند ، شما یک نتیجه معتبر برای مشتری خواهید داشت و منجر به کاهش نرخ پرش می شود. نرخ پرش پایین تر به گوگل می گوید که سایت شما نتیجه ای کاملاً مورد توجه است و نویدبخش آن است.

 

همچنین ، از آنجایی که داده های ساخت چگونه صفحه اول گوگل باشیم یافته هنوز بخار می گیرند ، شما احتمال خوبی دارید که از رقبا خود شروع کنید.

 

 

می توانید نحوه توصیف محتوای Yoast SEO خود را برای Google انتخاب کنید

داده های ساختاری منجر به نتایج غنی می شود

با توصیف سایت خود برای موتورهای جستجو ، به آنها اجازه می دهید کارهای جالب با محتوای شما انجام دهند. Schema.org و پشتیبانی آن در حال توسعه مداوم است ، بنابراین در حال بهبود و گسترش است. از آنجا که داده های ساختاری اساس بسیاری از تحولات جدید در دنیای جستجوگرها است - مانند جستجوی صوتی - ، در آینده نزدیک احتمالاً موارد بیشتری وجود دارد. در زیر یک نمای کلی از نتایج جستجوی غنی موجود در حال حاضر موجود است. می توانید نمونه هایی از همه را در گالری جستجوی Google پیدا کنید. در حال حاضر ، این نتایج غنی در دسترس است:

 

مقاله

کتاب

پودرهای سوخاری

چرخ فلک

نقد منتقدین

مجموعه داده

رتبه بندی کل کارفرما

رویداد

بررسی واقعیت

سالات متداول

چگونه

فراداده مجوز تصویر

آگهی استخدام

آموزش کار

تجارت محلی

لوگو

فیلم سینما

حقوق تخمینی

پادکست

تولید - محصول

پرسش و پاسخ

دستور آشپزی

قطعه را مرور کنید

جعبه جستجوی پیوندهای سایت

برنامه نرم افزار

قابل گفتن

اشتراک و محتوای پرداختی

ویدئو

نتایج غنی که قبلاً به عنوان قطعه های غنی شناخته می شدند

نتیجه غنی sony a6

 

نتایج غنی - طبق گفته Google دیگر قرار نیست آنها را قطعه های غنی بنامیم - اطلاعات اضافی و ویژگی های تعاملی است که در صفحه نتایج جستجو نشان داده شده است. علاوه بر خطوط سیاه منظم متن توضیحات متا ، نتیجه جستجو را می توان با اطلاعات محصول مانند قیمت ها یا بررسی ها ، یا ابزارهای ناوبری اضافی مانند آرد سوخاری یا جستجوی سایت ، بهبود بخشید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش